سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مهر امام رضا(علیه السلام)
دوشنبه 85 مرداد 23 :: 6:23 عصر ::  نویسنده : تقی عابدی

سلام

سلام بر انسانهای خدایی

سلام بر سید حن نصرالله

سلام بر حزب الله

سلام بر مسلمین جهان

سلام و درود بر قدمهای استوار

سلام و درود بر ایمانهای راسخ

سلام و درود بر پیروزیهای چشمگیر

پیروزی

پیروزی تمامیت اسلام بر کفر جهانی

پیروزی پرندگان آسمانی بر سگان تیز دندان صهیونیست

پیروزی ملائکه الله بر جنود شیطانی

پیروزی خون بر شمشیر

مبارکباد

بر آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)

بر مقام عظمای ولایت (حفظه الله تعالی )

بر رئیس جمهور عزیز و محبوبمان (زید عزه)

برفرمانده رشید عربی ، سید حسن نصراله (ایدهم الله تعالی )

بر حزب الله همیشه پیروز لبنان

و شما عزیزانی که دلتان از این پیروزی شاد شد .

قلبتان باز شد و چشمانتان مصفا گردید .

بیائید چراغ ماشین هایمان را به میمنت این روز فرخنده روشن کنیم

بیائید شربت و شیرینی بدهیم

بیائید نماز شکر بخوانیم

بیائید با فریاد الله اکبر خود امشب را زینت نمائیم .

و بیائید با شادی خود گلوله های آتشین بر سر آمریکا و اسرائیل فرود آوریم .

بیائید با بانگ جرس بگوئیم :

 

حزب الله ، شهد شیرین پیروزی گوارا باد  




موضوع مطلب :


چهارشنبه 85 مرداد 11 :: 9:37 صبح ::  نویسنده : تقی عابدی

همدردی مراجع عظام و طلاب حوزه علمیه قم با مردم مؤمن لبنان

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام عصر و زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعلام همدردی با مردم مؤمن و شریف لبنان بخصوص مردم آواره، و آرزوی علو درجات برای شهدا و شفای عاجل مجروحین به اطلاع می‌رساند که فضلاء و طلاب محترم حوزه علمیه قم ضمن اعلام قدردانی از مقاومت دلیرانه حزب الله و بعنوان مشارکت و تأمین بعضی از احتیاجات ضروری مردم مؤمن محاصره شده لبنان قسمتی از شهریه خود را توسط نمایندگان مراجع معظم تقلید در اختیار مردم مؤمن و شریف لبنان خواهند گذاشت امید است که خداوند متعال به برکت وجود مقدس حجة بن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فتنه دشمنان اسلام را دفع نماید. آمین یا رب العالمین

آیت الله العظمی مکارم شیرازی

اجازه آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد استفاده از یک سوم سهم امام زمان(عج ( برای باز سازی لبنان آیت الله العظمی مکارم شیرازی اجازه دادند برای بازسازی لبنان از یک سوم سهم مبارک امام زمان استفاده شود. به گزارش خبرگزاری آینده روشن، آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این مطلب از سکوت مجامع بین المللی و برخی از دولت های اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اسراییل انتقاد کردنداین مرجع تقلید همچنین خواستار وحدت ملت های مسلمان برای مقابله با تهاجمات رژیم اشغالگر قدس شدند.

آیت الله العظمی  فاضل لنکرانی : مسلمانان به هر طریق ممکن حزب‌الله را یاری کنند

آیت‌الله فاضل لنکرانی گفت: هم‌اکنون تمام اسلام در برابر کفر قرار گرفته است و مقاومت نیروهای حزب‌الله تداعی کننده‌ مقاومت حضرت علی (ع) در برابر عمرو بن عبدود است.
 آیت‌الله فاضل لنکرانی در دیدار طلاب حوزه‌ علمیه‌ سراسر کشور شرکت کننده در اردوی تربیت معلم قرآن، از سکوت مجامع و دولت‌های اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم لبنان انتقاد کرد و گفت: روشن است که طراحی این عملیات تحت فرماندهی آمریکا و با موافقت دولت‌های بی‌تفاوت بوده است.
فاضل لنکرانی، توجه به شرایط حساس امروز اسلام و بیداری مسلمانان را وظیفه علما و جهان اسلام دانست و از مسلمانان خواست تا به هر طریق ممکن، حزب‌الله و مردم بی‌دفاع لبنان را یاری کنند.

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

برادران و خواهران مسلمان امروز یکی از روزهای سخت و مسئولیت آور ما مسلمانان است . امروز همه مسلمانان جهان در معرض امتحان اللهی قرار گرفته اند قرآن مجید همه مسلمین را در هر نقطه ای از دنیا که باشند برادر یکدیگر می خوانند و پیغمبر بزرگوار اسلام – صلی الله علیه و آله و سلم – کمک مسلمان به مسلمانی که احتیاج کمک دارد را نشانه اسلام معرفی می کند . بنابراین وظیفه مسلمانان در برابر مصیبتهای  سنگینی که امروز بر مردم مسلمان لبنان وارد می شود تنها دادن شعار و تظاهرات نیست بلکه واجب است برای متوقف ساختن حمله ها و هجوم ددمنشانه رژیم صهیونیستی که به تخریب همه مراکز زندگی و کشتن برادران و خواهران شما و کودکان و زنان بی دفاع ادامه می دهد عملا گام بردارند و وحدت و همدلی خود را با انجام کمک ها و مساعدتها در عمل نشان بدهند .

خداوند همه مسلمانان را در عمل به وظائف اسلامی موفق بگرداند .

حسین نوری همدانی – 28/4/1385

 

آیت الله العظمی  سیدکاظم حائری

آیت‌الله سیدکاظم حائری، از مراجع شیعه عراق، با صدور بیانیه‌ای در خصوص اوضاع کنونی لبنان، با محکوم کردن جنایات اشغالگران اسرائیل در جنوب لبنان تاکید کرد: ملت لبنان هیچگاه از مقاومت خسته نشوند که پیروزی از ان حزب الله است.
به گزارش رسا، به نقل از خبرگزاری ایباء، این مرجع شیعی در عراق با صدور بیانیه ای تصریح کرد: جنگ امروز بین حزب‌الله و اسراییل، جنگ بین اسلام و کفراست،جنگ بین دنیا استکبار و جهان اسلام است لذا تمام مسلمانان و دولتهای اسلامی باید به یاری حزب الله و ملت مقاوم لبنان بشتابند. وی گفت: استکبار جهانی، امروز جنگی فراگیر را علیه فلسطین و لبنان آغاز کرده است که این جنگ، نبرد با دنیای اسلام است نه خصوص ملت لبنان و فلسطین.
وی گفت: آمریکا و فرند نامشروعش اسراییل، تنها فلسطین و لبنان راهدف نگرفته‌اند، بلکه افق دید آن‌ها، تمام دنیای اسلام و مسلمان است.
این مرجع شیعی ، سکوت کشورهای عربی و اسلامی در برابر اسراییل و آمریکا را نشان از ضعف و ذلیلی آنان دانست و تأکید کرد: اگر سکوت دنیای اسلام نبود، اسراییل هیچگاه به این حد از جسارت و جنایت نمی‌رسید.
وی خاطر نشان کرد: مردم و نیروهای مقاومت لبنان مطمئن باشند خداوند همواره پشتیبان و یاور آنان خواهد بود و آنان را از شر دشمنان اسلام، حفظ خواهد کرد، لذا مأیوس نشوید و همچنان به مقاومت ادامه دهید.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

بیانیه دفتر آیت الله العظمی صافی پیرامون شرایط حادّ شیعیان مظلوم عراق و لبنان

   بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام هادی علیه السلام و ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحین حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نیز حملات تروریستی در عراق، در شرایطی که دنیای کفر، برای ضربه زدن به کیان اسلام ناب که در مکتب نورانی تشیع متجلی است کمر همت بسته و دستان پلید دشمنان خدا، فقط در طی همین روزهای سخت و غمبارصدها نفر از شیعیان و محبان اهلبیت علیهم السلام را در عراق و لبنان به خاک و خون کشانده است

با قلبی آکنده از اندوه، به روان پاک شهیدان مظلوم شیعه در فجایع اخیر لبنان و عراق درود می‌فرستیم و از عموم برادران و خواهران مسلمان و آگاه مؤکدا می‌خواهیم:

1. در ایام نورانی ماه رجب و در هنگامه عبادت و نیایش، با ادعیه خالصانه خود، از خداوند قادر متعال، برای نجات و نصرت شیعیان مظلوم و بی پناه این دو کشور، دعا کنند.

2. با توجه به شرایط حاد زندگی به ویژه در منطقه جنگ زده جنوب لبنان، به هر وسیله ممکن، یاری و امداد فوری به شیعیان این دو کشور را وظیفه شرعی خود بدانند.

همان‌گونه که از روزهای آغازین جنگ در لبنان، اعلام گردید طبق نظر مبارک آیت الله العظمی صافی مدظله الشریف، مومنین مجازند تا یک سوم بدهی خود از سهم مبارک امام علیه السلام را برای کمک و یاری فوری به شیعیان جنوب لبنان و تامین هزینه‌ها و نیازهای ضروری و اسکان این عزیزان، اختصاص دهند.

از خداوند بزرگ، نصرت و پیروزی رزمندگان اسلام و مجاهدین تشیع و نابودی دشمنان اسلام را خواستاریم.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ



استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت


روزشمار فاطمیه
روزشمار غدیر
روزشمار محرم عاشورا<\/a>

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 926439